Vanaf nu is het mogelijk om uw telefonie oplossing te koppelen met CClaw. Helder Telecom & ICT en Clip Consultants, twee Lexxyn Groep Partners, hebben de afgelopen maanden aan hetzelfde doel gewerkt: de oplevering van CCcall. Dat deze optie meer biedt dan klantherkenning en tijdschrijven, lezen we in dit gesprek tussen Eugène Haarmans (Clip Consultants) en Dimmen Wesdijk (Helder Telecom & ICT).
Een écht goede klantervaring
Als we de heren vragen naar de toegevoegde waarde van CCcall, trapt Eugène het gesprek af. ‘Stel, een cliënt belt. Als CClaw gebruiker wordt de cliënt herkend en wordt direct het juiste dossier op het scherm geopend. U kunt gepersonaliseerd het telefoontje aannemen. Mochten er meerdere dossiers op één cliënt staan, dan worden deze allemaal getoond. Terwijl de cliënt te woord wordt gestaan, wordt deze tijd automatisch bijgehouden. Zodra het gesprek wordt beëindigd, dan verschijnt een melding om de tijd te registreren. Het uurtarief komt in beeld inclusief het totaalbedrag, dat na één druk op de knop wordt weggeschreven naar de facturatiemodule.’ Volgens Dimmen is dat nog niet alles: ‘Gebruikers starten ook simpel een gespreksopname en voegen deze direct toe aan het dossier. Hier kunnen ook notities aan worden toegevoegd.’
‘Een relatief ‘kleine’ oplossing met grote impact.’
Sneller en met meer gemak werken
Door al deze functionaliteiten, die een geïntegreerde oplossing tussen CClaw en de telefonie centrale van Helder Telecom & ICT mogelijk maakt, werken gebruikers met meer gemak én sneller. Er lekt geen tijd en cliënten worden vriendelijk en klantgericht geholpen. Gebruikers zien immers direct wie er belt en hebben de juiste informatie in beeld. Ook is het bellen naar cliënten vanuit CCcall een eitje, zonder dat gebruikers hierbij moeten schakelen tussen verschillende vensters. Oneindig zoeken naar de juiste contactgegevens is hierbij ook verleden tijd. Gebruikers profiteren van een snelle cliëntherkenning door de geïntegreerde telefoonnummers en dossierinformatie. Dat zorgt dat gebruikers zonder afleiding kunnen bellen met hun cliënten.
Vast bedrag per maand
Dimmen: ‘We hebben er, in tegenstelling tot meeste telefonie aanbieders, voor gekozen om geen éénmalige investering te berekenen. Kantoren betalen alleen een vast bedrag per gebruiker per maand, waarbij het nationale belverkeer interessant kan worden afgekocht. Dit is inclusief deze koppeling tussen de telefonie centrale en CCcall.’ Helder Telecom & ICT levert hiervoor de installatie en nummerplanbespreking. Ook de toestellen, gebruikerstraining en remote support vallen onder dit maandbedrag.
Eugène: ‘Met deze telefonie koppeling met CClaw hebben juridische gebruikers altijd de juiste informatie over hun cliënten binnen handbereik.’ Van extra waarde hierbij is het feit dat de centrale van Helder niet werkt met Wi-Fi of 4G, maar met Native Dailer Software. Dit betekent dat de app via de GSM wordt aangestuurd. Hierdoor is de kwaliteit vele malen beter en veiliger. Ook dit is een klein detail dat een groot verschil maakt, zeker op het gebied van klantervaring.
Onlangs kwam er een vraag van een gebruiker van CClaw binnen. Zij vroeg zich af of er een mogelijkheid is om op telefoonnummer te zoeken in CClaw, bijvoorbeeld als dit nummer gebeld heeft, maar er geen voicemail is achtergelaten. Of als een gebruiker de naam niet goed heeft verstaan of verkeerd heeft opgeschreven, waardoor deze niet kan worden terug gevonden in CClaw. CCcall zorgt dat het telefoonnummer waarmee is gebeld, wordt overgenomen, waarna een gebruiker snel de cliëntnaam kan opzoeken.’
Resultaat samenwerking Lexxyn Groep
CCcall is een van de gave functionaliteiten die door de samenwerking tussen Lexxyn Groep Partners is opgeleverd. Dimmen: ‘Door de hechte samenwerking is het makkelijker om mooie tools te kunnen opleveren.’
Dit artikel is ook gepubliceerd in het Lexxyn Groep magazine Legal&Tech editie 2. Het volledige magazine kunt u hier lezen.