CCvoice herkent inkomende gesprekken en toont direct het dossier van de desbetreffende cliënt op uw beeldscherm. Zowel de inkomende als uitgaande telefoongesprekken worden geregistreerd, en het systeem houdt de gespendeerde tijd bij en administreert deze. Deze geregistreerde gesprekken kunnen, eventueel voorzien van aanvullende notities, direct toegevoegd worden aan het juiste dossier. Dit levert u naast gemak ook veel tijds- en efficiëntiewinst op. Met de integratie van het telefoonsysteem in CClaw kunt u klantvriendelijker, sneller en efficiënter werken. Hierdoor hoeft u minder zelf te doen en houdt u meer tijd over voor inhoudelijke werkzaamheden.
- Via nummerherkenning zien wie er belt
- Het betreffende dossier direct in beeld
- Inkomende en uitgaande gesprekken registreren en tijdschrijven
- Eenvoudig terugbelverzoeken aanmaken
Door al deze functionaliteiten, die een geïntegreerde oplossing tussen CClaw en de telefonie centrale van Helder Telecom & ICT mogelijk maakt, werken gebruikers met meer gemak én sneller. Er lekt geen tijd meer weg en cliënten worden vriendelijk en klantgericht geholpen.
Om gebruik te kunnen maken van CCvoice heeft u een Xelion telefooncentrale nodig. Heeft u deze? Dan is het activeren van CCvoice een fluitje van een cent. Heeft u nog geen Xelion telefooncentrale? Dan adviseert onze partner Helder Telecom & ICT u graag over de mogelijkheden.